Veelgestelde vragen

Heb je een vraag? Dan vind je deze waarschijnlijk hier terug. Met antwoord uiteraard.

En staat je vraag er niet tussen? Neem dan contact met ons op!

Ik heb een klacht, vraag of opmerking. Waar kan ik deze indienen?

Wil je ideeën, gedachten, vragen, opmerkingen of klachten delen? Stuur een e-mail naar info@bevegan.nl en wij nemen contact met jou op!

Zijn alle producten veganistisch, proefdiervrij en 100% natuurlijk?

Uiteraard zijn alle producten vegan en dieproefvrij die je terugvind in de shop. De meeste producten zijn daarbij 100% natuurijk, echter zijn sommige dat net niet helemaal. In dat geval staat het uiteraard bij!

 

Wat zijn de bezorgkosten?

BE VEGAN hanteert vaste verzendkosten voor pakketten die worden verstuurd naar de thuislocatie of Delivery Service Point. Dit bedraagt €4,50. Komt jouw bestelling boven de €50,- uit? Dan is verzenden gratis! Ook is het mogelijk om het pakket af te halen bij NOOK te Breda. Ook hiervoor worden geen verzendkosten in rekening gebracht.

Wanneer wordt mijn bestelling bezorgd?

Omdat BE VEGAN samenwerkt met verschillende leveranciers die de producten naar jouw huis versturen, kan de verzendtijd variëren. Wanneer je je producten in het winkelmandje hebt geplaatst, krijg je direct een overzicht van het verwachte bezorg-moment. Houd ook het mailtje van de bezorger in de gaten!

Kan ik mijn bezorgdatum nog wijzigen?

Dit is helaas niet mogelijk.

Ik ben zelf niet thuis. Kan ik het pakket bij de buren laten bezorgen?

Dat kan zeker. Zodra je de track&trace ontvangt, kun je dit in gang zetten. Dit ontvang je per mail.

Hoe kan ik betalen?

Je kunt online betalen met iDeal in de beveiligde betaalomgeving van de betreffende betaalmethode. De financiële afhandeling van de orders zal geschieden door Ayden.

Waar bezorgt BE VEGAN?

BE VEGAN bezorgt in Nederland. Een van onze partners: PostNL, DHL en DPD, bezorgt jouw pakketje op het gewenste adres.

 

Kan ik de producten terugsturen als ik niet tevreden ben?

Ben je bijvoorbeeld niet tevreden over de kleur, dan kan je het product terugsturen. Echter, spreekt het voor zich dat het product o.a. niet opengemaakt of beschadigd is. In dat geval kunnen wij het niet terugnemen.

Wat moet ik doen als één van de producten beschadigd aankomen?

Dat is vervelend zeg. In dat geval mag je contact opnemen met ons via info@bevegan.nl. En wij zorgen snel voor een passende oplossing!

0